Shop Mobile More Submit  Join Login
Wszyscy sie poprzekrecaja by Faliti Wszyscy sie poprzekrecaja by Faliti
ENGLISH VERSION [link]

Special thanks for Hikari for help : )


Pomysłodawcą jest mój mega genialny tata. Na szczęście nie dostałam w prezencie różowej komórki, ale mój drogi rodzic przekomarzał się ze mną, że kiedyś mi taką komórkę skombinuje. Dodatkowo twierdził, że będzie lepsza jak jakiś iPhone 5, bo na jej widok na pewno wszyscy padną (nie tyle z wrażenia, co ze śmiechu).

Chyba pierwszy raz uciekłam się do tak wyrazistego inspirowania się memami (no, bo rysując pierwszą minę Kate miałam przed oczami obraz Oh stop it, you), a nawet i ich narysowaniem.

:iconohstopityouplz: :icontrollfaceplz:

Ale jestem zadowolona z tego trolfejsa, bo jak na pierwszy raz, to wyszedł wystarczająco trolfejsowato. :XD:

Tata troll to fajny tata, co nie? :trollface:



Sprzęt: czarny cienkopis Stabilo, kredki Koh-I-Noor Polycolor
Program: Gimp 2.6
Add a Comment:
 
:iconmuszkaowocowa:
MuszkaOwocowa Featured By Owner May 26, 2014  Hobbyist General Artist
Ja tam do takiej komórki nic bym nie miała <3 jest urocza <3
Reply
:icondrawingdye:
DrawingDye Featured By Owner Dec 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Tez bym się wystraszyła ;-;
Reply
:iconvickeypl:
VickeyPL Featured By Owner Apr 4, 2013  Hobbyist Artist
Ten troll face... :icondamnplz:
Reply
:iconwioseni:
Wioseni Featured By Owner Mar 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ostatni kadr jest zajebiaszczy jak Nutella
:slow: :laughing: :la: :happybounce:



No cóż... co by tu napisać - po niej mam fazę
:headbang: :blahblah: :hump: :stupidme: :squee:
Reply
:iconjulia090401:
Julia090401 Featured By Owner Mar 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Nom. Co tu pisać. Cały mój zachwyt jest zawarty w poniższych komentarzach. Cudne (no może oprócz telefonu XD)
Reply
:iconlongownica:
Longownica Featured By Owner Mar 28, 2013  Hobbyist Digital Artist
faktycznie się poprzekrecałam, zabierzcie mnie do szpitala ;-;
Reply
:iconjulieyqpl:
JulieyqPL Featured By Owner Mar 27, 2013
Mina Kate na końcu rozwala xD
Reply
:iconusada-san:
Usada-san Featured By Owner Mar 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
XD
Reply
:icontencowata:
Tencowata Featured By Owner Mar 26, 2013
Eh
Padłam XD
Reply
:iconmatolog272:
matolog272 Featured By Owner Mar 25, 2013
Chwila, chwilkę, chwileczkę... Kate ma pieprzyka w okolicach... ekhm... Szyi?
Reply
:iconbookleade:
Bookleade Featured By Owner Mar 27, 2013  Hobbyist General Artist
Dokładnie tak jak ~Faliti XD
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Mar 25, 2013
Mhm :I
Reply
:iconcomsing8:
Comsing8 Featured By Owner Mar 24, 2013
Co jak co ale w kolorowaniu kredkami jesteś rewelacyjna.
(P.S. Moja koleżanka z klasy to jeździła po całym Sandomierzu i okolicach żeby dorwać różową komórkę aż w końcu jej się udało, a moja siostra ma różowego laptopa ;) i chodź mam komputer w płomienie (więc do normy nie należę) to z takim różem na pewno nie chciałabym się pokazać.)
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Mar 24, 2013
Dziękować - ćwiczę kolorowanie od jakiegoś roku i cieszę się, że widać tego postęp (:
Reply
:iconcomsing8:
Comsing8 Featured By Owner Mar 24, 2013
Idzie ci świetnie :)
Reply
:iconoratherebelkitsune:
OraTheRebelKitsune Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist General Artist
Uwielbiam ten komiks :)
Reply
:iconmikorii:
Mikorii Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist Digital Artist
Mam taki telefon. *O*Znaczy taki, tylko że inny, bo wysuwany. x D Leży od 2009 w szafce i gnije. C: Z tego co pamiętam to niektóre przyciski nie działają.. o3o

Tak, tak.. Pieprzyć komiks, trza się rozpisać na temat różowego samsunga. x D


Co do komiks (w końcu) to Katie nie ma co się martwić tym telefonem, jest duże prawdopodobieństwo na to, że Różowa go ukradnie. x D
Reply
:iconpartyzant18:
Partyzant18 Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ostatnia mina Kate jest bezcenna. Troll tata również!
Reply
:iconlimonkaaa:
Limonkaaa Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Świetne rysunki. I komiks też niezły xD
Reply
:iconfacelii:
Facelii Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist General Artist
Czemu Kate ma 4 palce w ostatnim kadrze ;C ?
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Mar 23, 2013
A musi mieć pięć? Jak będę chciała, to nie będzie mieć nawet jednego - co to w ogóle zmieni? Poza tym czemu nikt nie czepia się, jak w kreskówce postać ma 4 palce, ale jak ja narysuję mniej niż 5, to zaraz ludzie się strasznie dziwią z tego powodu. Wyjaśnijcie mi tę cholerną logikę.
Reply
:iconfacelii:
Facelii Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist General Artist
Entschuldigung. Ich werde ein gutes Mädchen zu sein. Nie wiem czemu napisałam z niemieckiego tłumacza :I Mi też tak ciągle (na starym koncie) pisali aż cholernie mi to wkręcili do głowy. To je logika, tego się nie da pojąć :C O żeby mój tata nie zobaczył tego komiksu bo też mi taki telefon kupi ;_; Ciągle narzekam na starego szajsunga, więc żeby się nie trafił taki jak u góry ;__;
Reply
:iconkochamkociaki:
KochamKociaki Featured By Owner Mar 23, 2013  Student
no to by padli X3
Reply
:iconbadyl22:
badyl22 Featured By Owner Mar 23, 2013
na szczęście mój jest dotykowy i czarny z różowym to bum do ludzi nie wyszła o.O
Reply
:iconpamelastar5:
PamelaStar5 Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist General Artist
Na szczęście mój szajsung jest czarny :D Nie ma to jak tata troll :XD:
Reply
:iconjennifer8818:
Jennifer8818 Featured By Owner Mar 23, 2013
Do Kate by pasował iphone z nadgryzioną śliwką w czekoladzie.
Reply
:iconfacelii:
Facelii Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist General Artist
Jaki troll xD
Reply
:iconczekoiwampi:
Czekoiwampi Featured By Owner Mar 23, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Hah , ja mam taki telefon ._. Ale odstraszam nim chłopaków z klasy xP
Reply
:iconmokkalhogan:
MokkaLhogan Featured By Owner Mar 22, 2013
troll tata :DD
Reply
:iconivusia:
Ivusia Featured By Owner Mar 22, 2013
Biedactwo :C
Reply
:iconhedahe:
Hedahe Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
gdyby nie ta twarz na końcu to pewnie przeszłabym obok tego obojętnie... ale nie mogłam XDD TA TWARZ! WIELORYBA BY TAM ZMIEŚCIŁA
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Mar 23, 2013
Haha, zatem cieszę się, że ta twarz z drugiego kadru aż tak Cie 'ujęła' X"D
Reply
:iconshesheo666:
SheSheo666 Featured By Owner Mar 22, 2013
hahaha! boskie <3
Reply
:iconalu787:
aLu787 Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ja tam do różu nic nie mam pod warunkiem, że nie widzę go w dużych ilościach i jest w bardzo ciemnym odcieniu. Taki bardziej purpurowy <3

Mina Kate w ostatnim kadrze zwaliła mnie z kanapy i chyba uśmieciła xD Mój Boże! Widzę światło! :D
Reply
:iconravia666:
Ravia666 Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist Artist
love 4 palce <3 xD
Reply
:iconmusicismylife7:
MusicIsMyLife7 Featured By Owner Mar 22, 2013  Student Artist
Na szczęście mój tata mi tego w życiu nie zrobi. XD Tata Kate zmiażdżył system swoją ostatnią miną :rofl:
Reply
:iconvivalti:
Vivalti Featured By Owner Mar 22, 2013
Hyhyhyhy :icontrollfaceplz:
Reply
:iconokryla:
Okryla Featured By Owner Mar 22, 2013
Mi tata próbował kupić taki telefon xd
Boskie obrazki jak zawsze
Reply
:iconviikii7:
Viikii7 Featured By Owner Mar 22, 2013
hahaha :D super! ja dostałam kiedyś też rożowy telefon.... x.x skończył w częściach bo przywitał się ze ścianą... -.-'
Ale ogólnie super i fajnie wykonany :)
Reply
:icondaedron:
Daedron Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist General Artist
Zgadzam się z Rakira. Ale co do trollface'a wyszedł Ci rewelacyjnie.
Reply
:iconrakiramara:
RakiraMara Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist Artist
Na pierwszy rzut oka Ojciec Kate wyglądał jak Kurt-facet,a nie Kurt-baba, sorry za moje skojarzenie,to przez te włosy
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Mar 22, 2013
No niestety, sama odnoszę wrażenie, że do Kurta jest zbyt podobny ;__;
Reply
:iconktos3:
ktos3 Featured By Owner Mar 22, 2013
Troll tata rządzi,a iPhony są przereklamowane.Ja to mówią coffee 4$ icoffee 12$
PS:po buy dodaj you,w końcu to nie sobie kupuje tylko Kate
Reply
:icontransformersnewchapt:
transformersnewchapt Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Jaki troll.
Jebł*m ze śmiechu.
Reply
:iconyuuna22:
Yuuna22 Featured By Owner Mar 22, 2013
LOL.
Tak, zgadzam się, Tata troll to fajny tata... (biedna Kate)
Powalająca ta mina Kate XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
Reply
:iconcherrycrazy3:
CherryCrazy3 Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist Traditional Artist
A mnie jak zwykle obrazek nie chce się wczytać ;_;
Reply
:iconicethrowdude:
IcethrowDude Featured By Owner Mar 22, 2013
Twarz Kate w drugim kadrze...
Padłem! xD :iconicamplz:
~Icethrow
Reply
:iconicethrowdude:
IcethrowDude Featured By Owner Mar 22, 2013
Twarz Kate w drugim kadrze...
Padłem! xD :iconicameplz:
~Icethrow
Reply
:iconmary5329:
mary5329 Featured By Owner Mar 22, 2013
och ci kochani ojcowie xD doskonały kolor :P
Reply
:iconperverted-owl:
perverted-owl Featured By Owner Mar 22, 2013  Hobbyist
Twoje komiksy robią się coraz bardziej nieśmieszne.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 22, 2013
Image Size
4.0 MB
Resolution
1230×1731
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,867 (3 today)
Favourites
165 (who?)
Comments
110

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×