Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 17, 2013
Image Size
2.2 MB
Resolution
1600×15520
Mature Content
Yes
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
5,097
Favourites
127 (who?)
Comments
109

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Mature Content Filter is On
(Contains: sexual themes, strong language and ideologically sensitive material)
Dzisiaj mnie tak naszło w trakcie refleksji nad tą śmieszną nalepką. No cóż, raczej nie dali jej tam przypadkowo. Piosenki Deuce'a mnie przerażają. ;__; Mózg rozj... po prostu. A i tak dałam stosunkowo delikatne elementy. Nie polecam się zagłębiania w tłumaczenia tekstów.

Program: Gimp 2.6

Psst! Tu jest wersja bez cenzury: [link]
Add a Comment:
 
:iconkoteczka20:
Koteczka20 Featured By Owner Aug 14, 2013
Wielkie dzięki ^^
Reply
:iconkoteczka20:
Koteczka20 Featured By Owner Aug 13, 2013
BeeKING1* - Dasz link do teledysku?
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Aug 13, 2013
Musisz go poszukać pod hasłem 'Deuce, Let's get it crackin' w Google. Na Vimeo powinien być.
Reply
:iconbeeking1:
BeeKING1 Featured By Owner Jun 13, 2013
Tekst to prawie nic w porównaniu do teledysku. Oczywiście nie polecam oglądania go jeśli ma się mniej niż szesnaście lat lub jeśli jest się kobietą xD
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Jun 13, 2013
Obejrzałam i tak :XD:
Reply
:iconmatrioshkka:
matrioshkka Featured By Owner Jun 3, 2013
Opf, Rammstein ma nie lepsze teksty - wystarczy posłuchać Te Quiero Puta! bądź Pussy <---- tutaj tytuł mówi wszystko.
Reply
:iconyeazus:
YEAzus Featured By Owner Jun 3, 2013  Student Traditional Artist
fajny aparat :D
Reply
:iconczekoiwampi:
Czekoiwampi Featured By Owner May 29, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Miałam tak z mangą ' Spice and Wolf ' ;w;
Reply
:iconmimiki20:
mimiki20 Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Ja też, ona była mega ecchi ;_;
Reply
:iconjuubi0993:
Juubi0993 Featured By Owner Jul 3, 2013
To ma być mega ecchi? Śmieszne ._.
Reply
:iconczekoiwampi:
Czekoiwampi Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ja mam jeszcze 2 część ;_;
Reply
:iconmimiki20:
mimiki20 Featured By Owner Jun 10, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
Też, to jest chore ;_;
Reply
:iconkala98:
kala98 Featured By Owner May 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ściągnęłam sobie tą właśnie piosenkę, przesłuchałam, przeczytałam tekst...
Jest zarąbista, a tekstem sobie nie przeszkadzam :stereo:
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner May 27, 2013
I to jest najlepsze podejście. : D
Reply
:iconkala98:
kala98 Featured By Owner May 27, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Ja w ten sposób podchodzę do wszystkiego, i zawsze jest ok ;3
Reply
:iconallenes:
allenes Featured By Owner May 19, 2013
jesteś genialna, zatkało mnie
Reply
:iconbadyl22:
badyl22 Featured By Owner May 18, 2013
o lol XD
Reply
:iconmixiara:
Mixiara Featured By Owner May 18, 2013  Hobbyist
A dajcież mojemu mężowi wreszcie spokój |D
Reply
:iconkatara11yue:
katara11yue Featured By Owner May 18, 2013  Student
Spoko... Najlepsze są piosenki, których się nie tłumaczy. Miałam podobną sytuację. :)
Uwielbiam minę Kate. :XD:
Reply
:iconhilda96:
Hilda96 Featured By Owner May 18, 2013
Ale takie AMERICA albo NOBODY LIKES ME były spoko :3
Może trzeba trochę poczekać, żeby Deuce też zrozumiał? xD
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner May 18, 2013
Ponoć już pracuje nad nowym albumem. Modlę się, by tam były single w typie The One a America. |D
Reply
:iconhilda96:
Hilda96 Featured By Owner May 18, 2013
Wspieram w modlitwie |D
Reply
:iconmegusviant:
Megusviant Featured By Owner May 17, 2013
WTF.

W wersji bez cenzury nie widzę różnicy. Powiesz jaka to jest? Nie chce mi się szukać. ._.
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner May 18, 2013
No wiesz, nie każda osoba śledząca moje poczynania ma konto na DeviantArcie, a jak mniemam są osoby, co chciałyby ten komiks zobaczyć, a mature content im na o nie pozwala.
Reply
:iconmegusviant:
Megusviant Featured By Owner May 18, 2013
A ja myślałem że w wersji bez cenzury jest jakiś bonus.
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner May 18, 2013
Cycki? |D
Reply
:iconsparsko:
Sparsko Featured By Owner May 17, 2013
Ja miałam ten problem z Everywhere I go HU. :P Chciałam ustawić sobie na dzwonek, ale po dokładniejszym przejrzeniu tłumaczenia stwierdziłam, że jednak się do tego nie nadaje. Szkoda D:
Reply
:iconkameraoniec:
kameraoniec Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Grubson - chuda - to jest dopiero zjebany tekst O.o
Reply
:iconpolcia224:
polcia224 Featured By Owner May 18, 2013  Hobbyist General Artist
i tak nic w porównaniu do całej dyskografii Słonia x.x
Reply
:iconkameraoniec:
kameraoniec Featured By Owner May 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
X_X System rozjebany
Reply
:iconrose333:
Rose333 Featured By Owner May 17, 2013
rany, nigdy nie lubiłam takich tekstów |D zresztą nie tylko tekstów, teledysków tak samo - już wolę oglądać wyciągane flaki albo wyrywane paznokcie z podkładem muzycznym niż słuchać o seksach z panienkami X D
Reply
:iconkozaderekq:
kozaDerekq Featured By Owner May 17, 2013
Posłuchaj sobie chamskiego disco polo jak Bracia figo fagot (za jakieś 2 godziny na juwenaliach w Łodzi będą) i ich teksty ,,nie bądz nieśmiała, daj dupy kochana" hahhaha
Reply
:iconoratherebelkitsune:
OraTheRebelKitsune Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist General Artist
Zajebisty komiks :)
Reply
:iconjeessiu:
Jeessiu Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
HAHA XD
Reply
:iconmadamedevoltaire:
MadameDeVoltaire Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist
nie ma tragedii jakiejś z tym tekstem
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner May 17, 2013
Sama przyznam, że stosunkowo delikatny, ale mocniejszego się nie doszukałam. |D
Reply
:iconmadamedevoltaire:
MadameDeVoltaire Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist
jak na razie jeden z bardziej obrzydliwych dla mnie to Nympho, ale pewnie łatwo znaleźć gorsze
Reply
:icontherosa197:
TheRosa197 Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist
"O! Jaka fajna piosenka ^^ Ciekawe jakie ma Tłumaczenie?... *czyta tłumaczenie*... Co ja słucham?..."
Reply
:iconsabina-r:
Sabina-R Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist General Artist
No to dlaczego to kupiłaś? :XD:
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner May 17, 2013
Nie wiedziałam, co tam jest - dlatego. |D
Reply
:iconsabina-r:
Sabina-R Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist General Artist
No, ale... W necie masz okazję do sprawdzenia, jakie utwory są na płycie, później przesłuchujesz, i dochodzisz do wniosku - kupować czy nie? : P
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner May 17, 2013
Kate tak nie robi - ona kupuje najpierw płytę, a potem stwierdza, czy fajna. :XD:
Reply
:iconsabina-r:
Sabina-R Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist General Artist
Ohkieees, no to niech Kate wywala kasę w błoto :XD:
Reply
:iconrikuni:
Rikuni Featured By Owner May 18, 2013
Miała nie kupować płyty swojego ulubionego wykonawcy bo jakaś tam zbereźna piosenka była...? g e n i u s
Reply
:iconsabina-r:
Sabina-R Featured By Owner May 18, 2013  Hobbyist General Artist
Geniuszem jesteś Ty, bo najwyraźniej nie rozumiesz, o co chodzi :aww:
Reply
:iconwormwoodthestar:
WormWoodTheStar Featured By Owner May 17, 2013
Przeczytaj sobie kiedyś teksty Rammstein, oni to dopiero mają nasrane pod czerep :XD:
Reply
:iconanesbellatrix:
AnesBellatrix Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist General Artist
nie?
Reply
:iconwormwoodthestar:
WormWoodTheStar Featured By Owner May 17, 2013
"Zerstoren", "Mein Teil", "Zwitter", w dodatku teledysk do "Mein Land"... Kocham tych psychali :XD:
Reply
:iconanett98:
Anett98 Featured By Owner May 18, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Noooo! Zwitter to wgl mnie rozwalił na czynniki pierwsze!
Reply
:iconanesbellatrix:
AnesBellatrix Featured By Owner May 17, 2013  Hobbyist General Artist
Teledysk "Mein Land" to wizja akerlunda [tfu tfu], a że on nie potrafi im nagrać czegoś dobrego, no cóż... chyba, że Pusię uznamy za dobry film pornograficzny :D
Ja bym tu również wymieniła "Tier" czy "Wiener Blut", ale moim zdaniem Till nie napisał ich tak jak to jest ukazane powyżej ;)
Reply
Add a Comment: