Shop Mobile More Submit  Join Login
Idealne buty by Faliti Idealne buty by Faliti
Najdłuższy komiks forever. Możecie śmiało mówić, że komiks "PSP" jest krótki, bo temu nie dorównuje.

48 kadrów! Kilka godzin roboty mnie to kosztowało, ale warto było.

Inspirowane szukaniem butów dla mnie |D Uczepiłam się obcasów, że za wysokie |D

A pewna postać w pewnym kadrze jest od kogoś zapożyczona. To Maciek ~fokida'y
Add a Comment:
 
:iconnatkaz3:
natkaz3 Featured By Owner Apr 17, 2014  Hobbyist Photographer
soł tru XD
Reply
:iconkatycherry:
KatyCherry Featured By Owner Mar 7, 2014  Hobbyist
Tru stori 'u'
Reply
:icontroubleisfriend:
TroubleisFriend Featured By Owner Dec 21, 2013
Z kupowaniem butów mam tak samo! ;_;
Reply
:iconmimimi7:
mimimi7 Featured By Owner Aug 6, 2013  Student
Śmieszne byłoby gdyby te stare przy dotknięciu sie paliły
Reply
:iconnina2a:
nina2a Featured By Owner Jun 23, 2013
Fragment z kupowaniem butów jest taki życiowy i prawdziwy :<
Reply
:icontynkams:
TynkaMS Featured By Owner Jun 12, 2013
To jest pierwszy twój komiks który zobaczyłam
Reply
:iconkallypso-2612:
Kallypso-2612 Featured By Owner May 4, 2013
Glany...
mam tak samo przy wyborze butów xd
Reply
:iconnaiilovessharks:
naiilovessharks Featured By Owner Apr 12, 2013  Hobbyist General Artist
Strasznie drogie te jej glany |D Ja kupiłam za 250 zł .
Reply
:icontkaczka:
Tkaczka Featured By Owner Mar 15, 2013  Student General Artist
"Jezus przyjdzie w glanach" To buty bogów i tyle... Ale serio. A ja myślałam że moje glany za 200zł to za dużo.
Chociaż raz na ruski rok mogłabym żałożyc jakieś bardziej damskie buty...
Reply
:iconlarkim:
Larkim Featured By Owner Mar 10, 2013
Mój ojciec informatyk też ma taką bluze @U@


Polar @y@
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Mar 11, 2013
Polary @u@
Reply
:iconflomixi:
Flomixi Featured By Owner Mar 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Fajne.
Reply
:iconkornelcia01:
Kornelcia01 Featured By Owner Mar 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Extra :meow:
Też nienawidzę damskich butów. Nie ma zwykłych, wszystkie na obcasie, nawet takim tyci -.-'
Reply
:iconanleade:
Anleade Featured By Owner Feb 5, 2013  Hobbyist Writer
Super :heart: Ale jednak wolę ten komiks ,,PSP'' (moje oczy lubią kolory... XD) Norm. jakbym siebie widziała! :omfg:
Reply
:iconfrucia:
Frucia Featured By Owner Jan 8, 2013
W kadrze w którym Kate ocenia buty jako "Za wysokie" są buty których szukam od dobrego roku! Chcę buty (trampkowate), które są wysokie do kolan i wiązane. Bez klamer i innych niepotrzebnych pierdół. Nigdzie nie ma :C. A poza tym mina Kate przy kasie, kiedy jej ojciec mówi o x-boxs'ie jest bezbłędna! Komiks świetny. U mnie wybieranie butów wygląda bardzo podobnie XD. Nie wiem dlaczego robią tyle pokemoniastych butów :C. Same z futerkami, na obcasie (choć obcasy lubię, ale jak szukam kozaków no to raczej nie na obcasie XD), z jakimiś dziecinnymi dodatkami. A jak chcę jakieś inne, na przykład mega kolorowe (ekscentryczne tak jak ja ^ ^) to nigdzie nie! Oj buty to trudny temat : P. Więc pzdr i miłego rysowania C:

Nie przestanę prosić o metalową ze słuchawkami nausznymi C: Hehe : P
Reply
:iconkureczka:
Kureczka Featured By Owner Dec 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Maciek ~fokida'y jest w 38 kadrze QUQ
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Dec 27, 2012
A jest QUQ
Reply
:iconravia666:
Ravia666 Featured By Owner Dec 20, 2012  Hobbyist Artist
mmm mój ulubiony! ;d
Reply
:iconvampirkaa:
Vampirkaa Featured By Owner Dec 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Hahaha!!! Twoje komiksy są genialne :D:D
Reply
:iconwormwoodthestar:
WormWoodTheStar Featured By Owner Dec 13, 2012
W sumie to ten komiks uświadomił mi pewną zaletę bycia facetem - o ile dziewczyny jak coś chcą to muszą wyprosić, o tyle ja jako facet często dostaję wuchtę różnych zadań do zrobienia* - typu (same true story) ogarnąć ogród, wysprzątać chatę, bo goście przyjeżdżają, zawieźć jakieś papiery do urzędu czy pomóc przy remoncie stanicy harcerskiej. I zawsze mogę liczyć na to, że, jeśli robota jest odpowiednio trudna, mogę wycyganić coś w nagrodę, np. model ;)

*nie mówię oczywiście że dziewczyny nic nie robią, ale mnie się po prostu często zdarzają sytuacje typu "- W., idź zrób to, to i to. - A będzie nagroda? - Okej. - Już mnie tu nie ma."
Reply
:iconsviu:
sviu Featured By Owner Dec 3, 2012
No normalnie mam ten sam problem z butami ._.
Można całe miasto objechać i i tak nic nie znajdę ;-;
Jaki te w naszej szkole nie trzeba zmieniać butów =w=
Tylko na WFie sie trudno glany ściąga *dalej nosi bandaże bo stopa się nie wyrobiła xD*
Reply
:iconkei-kyoyama:
Kei-Kyoyama Featured By Owner Dec 2, 2012  Hobbyist Writer
Jakbym siebie widziała na tych zakupach, huehue. Ale ja nie mam glanów pod koniec, tylko jakieś brązowe kozaki, odfutrzone i odobcasione.
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Dec 2, 2012
Ja ostatnio skończyłam z brązowymi kozakami - odfutrzonymi.
Reply
:iconkei-kyoyama:
Kei-Kyoyama Featured By Owner Dec 2, 2012  Hobbyist Writer
Te futra na tych kozakach to jakiś koszmar, od razu mi się Zakopane przypomina. W sumie to teraz w tych wszystkich popularnych sklepach, to się nie da kupić ładnych butów za cenę poniżej 300 złotych ;-; Nic, tylko się wieszać. Albo wytrzymać w tenisówkach.
Reply
:iconirina1200:
Irina1200 Featured By Owner Nov 30, 2012
Genialny ;)
Reply
:iconxtora:
xTora Featured By Owner Nov 29, 2012
Jedno słowo: Jeb*łam.
Reply
:iconoliwia2:
oliwia2 Featured By Owner Nov 27, 2012
hehe dobre
Reply
:iconkotapsik:
KotApsik Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist
Normalnie jak byś zrobiła komiks o mnie ;-;
Reply
:iconstallivo:
Stallivo Featured By Owner Nov 23, 2012
Rozbrojony xD
Reply
:iconnikushimi02:
Nikushimi02 Featured By Owner Nov 22, 2012
Hahaha!!! Super!!! :D
Reply
:icondestiny908:
Destiny908 Featured By Owner Nov 21, 2012
LOL
Reply
:iconkajtun10:
Kajtun10 Featured By Owner Nov 21, 2012
Heh, też ostatnio kupowałam nowe buty, oczywiście 2 h szukania XD
Super komiks, naprawdę fajnie się czytało! :)
Reply
:iconoliwoczka:
oliwoczka Featured By Owner Dec 23, 2012  Hobbyist Traditional Artist
A u mnie z cztery, byłam jeszcze w dodatku 4 sklepach szukać butków, plus czekanie ma autobus w innym sklepie i w dwie strony autobus oraz jeden ale w mieście
Reply
:icondelegado2:
delegado2 Featured By Owner Nov 20, 2012  Hobbyist Artist
że tak się odezwę hmm WHAT THE FUCK Z TEGO FILMIK MOŻNA ZROBIĆ!!!!

ja odpadam ..... też nie cierpie kupować nowych butów zawsze stare to lepsze a nowe nie bardzo pasują i jest 2 h szukania butów a później Tak jakby to moje nowe "stare" buty
Reply
:iconijulkisa:
ijulkisa Featured By Owner Nov 20, 2012
Swietny komiks xd Jebłam ^^ Leci do ulu ;)
Reply
:icondestiny908:
Destiny908 Featured By Owner Nov 19, 2012
Nie za długie?
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Nov 19, 2012
Miało być takie długie.
Reply
:iconpiksela:
piksela Featured By Owner Nov 19, 2012  Hobbyist Photographer
Bez jaj,że słuchasz metalu albo rock'a awwwwwww *o*
A glany,glanami, porządne,ciepłe,noga się nie poci i na koncertach tak szybko się nie zmarnują ;p
Nauczyciele są nie w porządku,a w dodatku sami butów nie zmieniają :x
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Nov 19, 2012
Ja raczej nie mogę się przekonać do metalu, chociaż próbowałam. Nie lubię po prostu :F
A glany kupiłam sobie ponad rok temu, kiedy metal dla Kasieńki był czymś złym, a ona chciała mieć wojskowe buciory.
Reply
:iconpiksela:
piksela Featured By Owner Nov 20, 2012  Hobbyist Photographer
Ahaa.
Spoko, jednak pamiętajmy,że glany jednak coś oznaczają, w sensie subkulturę : x A coraz częściej kupuje się je dla szpanu, w sensie gimbusy itypy.
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Nov 20, 2012
O tym to wiem, wiem. Goci czy metalowcy glany noszą, więc jak je sobie kupowałam rodzice bali się, że za glanami przybędą czarne ciuchy i ciężka muzyka. Tak się nie stało. Miałam tylko jakiś chwilowy okres na czaszkowe kolczyki i koszulki, ale mi przeszło. Teraz ja chcę maski mieć i kapturzaste bluzy 'n' A glany i tak noszę rzadko, a teraz wcale, bo mi się w jednym bucie zamek rozwalił.
Reply
:iconpiksela:
piksela Featured By Owner Nov 20, 2012  Hobbyist Photographer
To dobrze,że wiesz :D
Ogólnie to dziciaki z podstawówki,do której chodziłam noszą glany,a do tego różowe ciuchy + uwagaa .... pół roku temu jak jescze odwiedzałam sp słuchały Miley Cyrus.
Po prostu teraz często się je nosi bo szpan przed kolegami i w ogóle, także ja je kupię dopiero jak będę wybierać sie na jakiś koncert.
No to odratuj zamek w glanie D:
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Nov 21, 2012
Muszę D: Mój biedny glan D:
Reply
:iconekinge:
EKinge Featured By Owner Nov 19, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oglądam, oglądam i końca nie widzę O.o
Chciało ci się tego tyle robić?!
Reply
:iconfaliti:
Faliti Featured By Owner Nov 19, 2012
Skoro zrobiłam do końca to się chciało.
Reply
:icontuptusowa:
Tuptusowa Featured By Owner Nov 19, 2012  Hobbyist
kocham to . :D
Reply
:icongriffiney:
Griffiney Featured By Owner Nov 19, 2012  Hobbyist
Fajne ^^
Reply
:iconmillen123:
Millen123 Featured By Owner Nov 18, 2012  Student Artist
Też tak miałam jak miałam nowe buty , akurat jak miałam nowe więc wiem co to za ból ._.
Reply
:iconsanangle:
SanAngle Featured By Owner Nov 18, 2012  Hobbyist Writer
Ślicznie narysowane...

U mnie takie problemy są z ubraniami... Te za kretyńskie, te za różowe, te dla staruszki...
:)
Reply
:iconnarivii:
Narivii Featured By Owner Nov 18, 2012  Hobbyist General Artist
hah dobre i jakie długie ;p
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 17, 2012
Image Size
9.4 MB
Resolution
619×16802
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,208 (2 today)
Favourites
154 (who?)
Comments
148
×